הצבעה ממוחשבת
תשובות לשאלות נפוצות

האם יש דרך לדעת אם בוחר קיבל את הזמנת ההצבעה שנשלחה אליו?

המערכת מאתרת כתובות אימייל לא תקינות, שמחזירות את ההודעה לשולח.

בכל הקשור להודעות סמס, הרי שמכשירי הטלפון של הבוחרים, מדווחים אוטומטית לחברות הסלולר, על קבלת הזמנות ההצבעה.

להלן תשובת אחת החברות שאנו עובדים מולן, בנושא חיווי קבלת הודעת סמס:

סטטוס "התקבלה" פירושו שחברת הסלולר דיווחה לנו שהיא קיבלה חיווי ממכשיר הנמען, שההודעה הגיעה אליו. כלומר, מדובר בחיווי ודאי!

אנחנו יודעים רק מתי קיבלנו חיווי מחברת הסלולר. המידע הזה אינו מופיע בממשק, מכיוון שלפעמים החברות מעבירות אלינו את החיווי בעיכוב מסוים בהתאם לעומסים פנימיים שלהן (כלומר, ייתכן שהמכשיר קיבל את ההודעה ב-12:34 אבל החברה מעבירה לנו את החיווי רק ב-12:45).

אם יש הודעות שהן בסטטוס "התקבלה" אך הלקוח אינו רואה אותן, יכול להיות שיש לו במכשיר הגדרות לסינון הודעות מסוימות שחשודות כספאם באפליקציית ה-SMS הראשית שלו, או באפליקציה נלווית כגון Truecaller.

חשוב לדעת: אנו עובדים עם שלוש מערכות סמס במקביל (שתי מערכות גיבוי).